Kontaktinė informacija

 

2020-03-16

Informacija klientams dėl COVID-19:

 Reaguodama į šalyje paskelbtą ekstremalią situaciją ir saugodama savo klientų, darbuotojų bei jų

artimųjų sveikatą nuo pavojaus užsikrėsti koronavirusu, e. prekybos bendrovė Pirk.Lt ėmėsi priemonių,

užtikrinančių Jums saugų būdą gauti prekes.

 

Atsižvelgiame į LR Vyriausybės nutarimą dėl karantino Lietuvos Respublikos

teritorijoje paskelbimą, tad pristatome priemones, kuriomis sieksime užtikrinti, kad apsipirkimas būtų saugus:

 

  • nuo 2020-03-16 iki 2020-03-30 uždaromas prekių atsimėmimo punktas Perkūnkiemio g. 7, Vilniuje. Visi užsakymai, kurių atsimėmimas užsakymo metu buvo pasirinkta Pirk.Lt prekių atsiėmimo punkte, gali būti pristatytos pirkėjo pageidaujamu adresu.  Dėl prekių pristatymo su Jumis susisieks Pirk.Lt vadybininkai.
  •  Užsakymai ir toliau bus vykdomi ir sunčiami pateiktais pristatymo būdais. Toliau vykdomos kurjerio ir paštomatų paslaugos. SVARBU: Apmokėjimas kurjeriui atsiėmimo metu, pristačius prekes į namus šiuo metu galimas, tačiau atsiskaitant tik banko kortelėmis – t. .y., atsiskaityti už prekes kurjeriui grynaisiais pinigais galimybės nebus. Pirk.Lt rekomenduoja pasirūpinti ir apmokėti užsakymą jo vykdymo metu banko kortele arba pavedimu pagal išankstinę mokėjimo sąskaitą, taip išvengsite artimesnio kontakto su kurjeriu.
  •  Dėl užsakymo informacijos, jo papildymo, atšaukimo, prekių grąžinimo, garantinio aptarnavimo kreipkitės el.paštu pagalba@pirk.lt arba telefonu: +37066000604.

 

 

Kviečiame susipažinti su įgyvendinamais pokyčiais DPD Lietuva siuntų pristatymo procese.

BEKONTAKTIS SIUNTŲ PRISTATYMAS.
Nuo 2020.03.16 (pirmadienio) pradedamas vykdyti bekontaktis pristatymas. Visos siuntos pristatomos siuntą paliekant 2 metrų atstumu nuo Gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant.

Pristatymo procesas. Gavėjo parašas kurjerio skeneryje keičiamas vienu iš šių būdų:
1. Kurjeris su savo skeneriu nufotografuoja Gavėją šalia siuntos.
2. Gavėjui atsisakius fotografuotis, jis šalia siuntos lipduko padeda savo asmens tapatybės dokumentą. Tuomet kurjeris su skeneriu nufotografuoja siuntą su dokumentu.
3. Gavėjui atsisakius vykdyti aukščiau nurodytus veiksmus, kurjeris neįteikia siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.
Informavimas. Apie proceso pasikeitimus privačius gavėjus informuosime vakarą prieš pristatymą ir pristatymo rytą. Papildomai informuosime verslo įmonių Gavėjus. Informuokite savo klientus apie bekontaktį pristatymą pateikdami informaciją Jūsų internetinėje svetainėje ir papildomai informuodami klientus el. paštu, SMS žinute ar kitais būdais.
Apribojimai. Kurjeris negali užeiti į butus ar privačius namus, išskyrus bendrojo naudojimo patalpas, t. y. koridorius, laiptines ir pan. Patekimas į verslo patalpas neribojamas.

 

UAB „Pirk LT“
Perkūnkiemio g. 7, LT-12131 Vilnius,
Verslo centras TRIO, 1 aukštas
Darbo laikas:
Pirm.- Penkt.: 13:00-17:00.

DĖMESIO: Kovo 11 d. (Ketvirtadienį) – nedirbsime.

Tel. (8 5) 222 2222
Mob. (8 6) 472 0000
pagalba@pirk.lt

Įmonės kodas: 302299006
PVM kodas: LT100004507115
Sąskaita  Swedbank:  LT097300010127013537
Sąskaita EVP/PAYSERA:  LT583500010001001290

 

 
© 2011 - 2024 UAB PIRK LT. | www.pirk.lt |
* Be UAB PIRK LT raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti šioje svetainėje esančią informaciją.